FIVE

Jag har sjukt mycket prestationsångest när det gäller skolan och det är verkligt jättejobbigt.
 
Jag har nästan alltid svårt att bestämma mig för saker, allt från stora till små saker. Tex. ska jag köpa den eller den tröjan? Ska jag gå på gymnasiet i Piteå eller Luleå? osv..
 
En dröm jag har är att få studera i USA eller London efter gymnasiet, det hade varit sååå kul!
 
Jag tycker att det är asroligt att träna då jag väl gör det, att ta sig till träningen/gymmet är däremot vädigt svårt..
 
Jag är extremt paranoid och inbillar mig ofta saker, haha! Särskilt då jag är hemma själv, jag kan verkligen skrämma upp mig själv över småsaker. 
 
 
Har som som sagt inga bilder på ipaden, så lite moln får fylla ut inlägget, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback