Nyårsafton

Heej! Har inte hunnit blogga eftersom jag varit med Agnes, det har iaf varit sjukt kul kan jag då säga! :D Först i förrgår då jag kom till henne så satt vi mest och snacka, sen fick vi typ pengar av hennes föräldrar och så gick vi och hyrde en film, och sen hände det en sak som jag it tänker berätta i bloggen, hehe. Och ja.. Sen såg vi iaf en film, den var gode bra! Kommer faktiskt inte ihåg vad den hette.. Och sen gick vi ut och flummade lite, som vanligt, för vi är ju som vi är, HIHIHI. Och dagen efter så hann vi typ bara vakna (nästan) och sen skulle vi snabbt in till stan, för Agnes skulle lämna tillbaka en julklapp, och sen for vi hem till mig.. Jaja, det var så mycket att skriva nu, men Agnes sov iaf hos mig! Awesöööme.

Och idag/ikväll är det ju nyårsafton! Gott nytt år, i förskott! Om man ens kan säga så? :') Vi ska fira med några släktingar så vet it om jag kan blogga nå mer åså idag.
Sen så har vi även kollat på ett hus.. Och ja.. Jag vill inte bo där. Det är typ i ödemarken, och man har knappt nå grannar, fast huset är as snyggt och det är typ en sjö eller vad man då ska säga bakom huset.. + är det typ nybyggt..
Well, ska börja göra mig klar inför ikväll! Cya.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback