bilder sthlm :D

jaa ! bilderna är inne på datorn :D så ni ska få lite bilder från sthlm. fast det kmr it så många..det är mest flumbilder på mig & agnes när vi ja..flumma..hahahahaha. agnes skulle döda mig om jag la ut om värsta (a)♥
alla bilder är typ på mig & agnes bara hehe..



brevid tunnelbanan, ingången.



på nån galleria, tror det var..äh, kmr it ihåg (a) ah, men jag var stekig. tack jag vet.



hihihi aw ;)



HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA :'D



agnes missbildade skumtomte :(



agnes och en mega ren :D



DISSA MIN MUN, HAHAHAHAHH!



agnes sushi och 3 små rätter, eller det blir 4 små rätter,  tog it nån bild på min egen :/



tv kändisar...........:$



hejdå sthlm :''''(


ork it lägga in mer :D <3 hejdåå!

Kommentarer
Postat av: AgnesMinrell !

hahaha, aaw så söta vi vaah :') <3 GUUUD JAG SAKNAAAR STHLM :'( ÅÅÅÅÅÅÅHH.. <3

2011-02-05 @ 14:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback