HAHA, random..

Såg att jag fått 2 kommentarer för ett tag sen om min design tror jag? HAHA :)

Raymondastrid  om www.jagehilda.blogg.se:
Great web site! I love the content, pics and hard work!

Svar: Tack? Fast dock har jag ju typ inte ens gjort min design själv.. Har ju bara gjort headern och ändrat lite färger.. Har ju tagit designen från bloggdesign.nu.




11 Oktober, 14:38  
Saidtilda   om Före jag far!:
What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

Svar: Samma som ovan.. :) (Hoppas ni fattar svenska?)

Kommentarer
Postat av: Sanna Pettersson

Varför får du engelska kommentarer? :o

2011-11-12 @ 15:15:33 / URL: http://ssannaapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback