1 APRIL 2013

Hallååå!
Hoppas ni alla har haft ett bra lov hittills. Tänkte bara skriva ett litet inlägg nu och försöööka komma igång med bloggningen igen. Ska (försöka) börja ta mer bilder med systemkameran nu då det börjat bli så bra väder ute! Mycket roligare att fota då.
Snart kommer iallafall Agnes hit och sover över. Och imorgon blir det in till stan för då ska jag klippa mig jättekort. Det kommer bli så himla skönt att slippa ha allt hår i vägen hela tiden. Så det ser jag verkligen framemot. 
Hoppas på bra väder imorgon också, för det har ju varit skitbra väder dom senaste dagarna! Har varit ute nästan hela dagen idag och solat och kört skoter. :D
 
 
24279_336118563177054_1303250724_n_large
 
Btw.. APRIL APRIL, jag ska inte klippa håret kort - utan bara toppa, hahaha.

Kommentarer
Postat av: Tilde

Jag klarar typ inte av att bara toppa när jag är hos frisören gör alltid något crazy haha!
Vilken fin blogg du har förresten!! :)

Svar: Haha, tvärt om för mig! Jag byter nästan aldrig frisyr.. Tack så mycket! :)
Hilda

2013-04-02 @ 17:10:29 / URL: http://tjugoandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback