gud va najs -.-

facebook laggar sönder. de går ju nt göra nå! -.- BÄÄÄÄÄÄÄH !




Tag! :) Ni vet på tyska ! haha, vi hade de för första ggn i torsdags, me rosvik å nån annan skola..tp sjulsmark..? ja kmr it ihåg..ja blandar ihop de me en annan skola hela tin ;p skills man har, men de va tp kul, å AS lätt. man kunde ju allt hon sa ? haha., Ich haisse Hilda, de kan ni ju lista ut va de betyder ?! c:
nu tråkkkkkkar jag.
men igår va ja tp med cårnet, vi fixa varandras hår, först skulle ja platta hennes hår å tp våffla de sen tupera :d men ja orka it så ja bah fluffa sönder de :D haha, det såg ut som ett trollhår, sen så fick hon våffla mitt hår å de va kvar till idag för ja orka it platta de imorse nå noga, för de va ändå så platt, förutom "vågorna" av våffelgrejjset. så de såg fail ut. men men. 
sen imorrn ska ja kanske va me agnes annars så ska ja göra en hemsk grej. $€[€%&(@!!!! :'(
ja vill it de -.-' man knr sejj mobbad som it gjort de än, okeyy, ja vet att ni vill veta vad de e..menja ni kmr mobba sönder mej ! D: men ja har it gjort badprovet för FEMMAN än..för ja bröt armen sen har ja it pallat göra de..men nu måste ja tp de..jag kmr nt klara de. för dom e störda där tp.. ajja..hejdå<3 nu får ni nå å läsa!


jag idag. dissa. men wäääh >.<

Kommentarer
Postat av: Marklone

keep it up very nice site

2011-08-11 @ 07:40:47 / URL: http://marklone.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback