All around the world

Hej hallooo! Det är grymt väder här idag! Fast jag har ingen aning om vad vi ska göra.. Fick nyss reda på att vi ska bada på Gustavsvik :DD! Igår hade jag och Selma picknick i Stadsparken med jordgubbar, som vi doppade i choklad, kex, morotsstavar, frapinos, saft, mackor. Det var sjuuukt gott!
Sen for vi till våra andra kusiner, och sen efter ett tag for vi och spelade mini-golf på Gustavsvik. Selma vann, jag kom 2a och Ellen sist (vi var en "grupp") och det var sjukt svårt, hahaha.. Jag sög verkligen!
Sen for vi till dom vi vart hos före golfen och åt middag och spelade fotboll. Lyckad dag!
Imorgon far vi till Gnesta (som ligger i Stockholm) och bor på Torpet, hos min moster. Jag och Selma ska tälta på gården och sen blir det massa midsommarfirande! 5-camp, god mat, sång, bad (?) och så ska jag och Selma cykla lite ;) Sen på söndag bär det av till Tallinn med MS Queen Baltic, åhh.. Det ska bli as bra!

PUSSSSS, tror kanske det här blir sista inlägget som jag skriver under tiden här? Om det inte finns internet någonstans..


 
Love yoooou min fina kusin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback