DET FINNS TVÅ SÄTT ATT SPRIDA LJUS: ATT VARA LJUSET ELLER ATT VARA SPEGELN SOM REFLEKTERAR DET.

Tja! Agnes här igen. Är det bara jag som ÄLSKAR Justins nya album BELIEVE?!?!?!?! åååh så bra det är! Längtar såå mycket tills han kommer hit till Sverige, MÅSTE verkligen fara och se honom då 
Tänkte förresten på att skaffa en egen blogg.. nu när jag bloggar lite åt Hilda, så märker jag ju hur kul det är!! Så vi får väl se om jag skaffar någon helt enkelt ;-)
 
Måste ju bara få dela med mig av 3 stycken citat som jag tyckte var vackra, och som jag fastnade för:
 
"Jag har aldrig sett ett leende ansikte som inte varit vackert."
"Vart du än reser, oavsett väder, ta med dig ditt egna solsken."
"Kärleken skapar ett “vi” utan att förstöra ett “jag”."
 
Jajajaja, ska ta mig något att äta! PUSSPUSS /Agnes 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback