SAMMANFATTNING AV HELGEN

Fredag: Jag väcktes kring halv 9, fixade mig och sen drog min familj och kajsas familj till skellefteå. Där åt vi lunch, fikade och bara hade det gött. Kring 3 for min familj (och jag) hem för att byta lite kläder osv, sen cyklade vi till Kajsa där vi åt middag, efterrätt, spelade badminton, såg på film och bara myste på! Vet inte riktigt vilken tid vi kom hem, men jag var suuper trött och gick och la mig nästan på dirrren!
 
Lördag: Morgonen började som vanliga mornar brukar börja. kring lunch-tid så for jag och mamma till coop för att handla lite smått & gott att ha i husvagnen, sen for hela familjen till borgarudden. Träffade Bella när vi kommit dit, så jag var med henne ett tag. Sen efter middagen så kom Linus med hans båt för att hämta mig, vi skulle nämligen till hans stuga som ligger mittemot borgis. När vi kom dit så visade han mig runt på hans fina place, sen hoppade vi studsmatta, lirade lite med hans fotboll, och cyklade. och vetni? vi cyklade in till stan = över 1 mil!! haha lite stolt är man ju . Iallafall, när jag kom tillbaka till borgis så satt Bella, Markus och nån annan som jag it minns vad han hette & väntade på mig vid piren, så jag var med dom ett tag. Sen gick jag in till husvagnen för att stänga mina ögon och sova!
 
Söndag (idag): Vaknade kring 11 av att det gjorde suuuuuuper ont i min mage. Hade ont i några timmar, fast som tur var så gick det över! Har varit med Bella idag också, vi åt glass och bara chillade. Sen så har jag varit med Jonte också. Helgen har bara varit toppen om räknar bort magbesväret! Ska strax ut och spela lite fotboll med pappa, det kommer kännas såå härligt att få ta på sig fotbollsskorna!!
PUSSPUSS /Agnes 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback