PORTKOD 1321

Såg just det sista Portkod avsnittet, hoppas verkligen det kommer en till säsong för det är verkligen sååå bra. Och till alla er som inte sett det så rekomenderar jag att ni klickar här på direkten och börjar se!
Annars så har det inte hänt så mycket.. I lördags var jag med Agnes och i söndags stod jag i Sporthallen och sålde fika nästan hela dagen med fotbollslaget. Och senare så kollade jag på Melkers hockeymatch som de vann med 12-2!
Well, har typ inget mer att skriva så vi hörs senare!! :-)
 
Rätt längesen jag la upp en bild, så kör på en osminkad nu! :-)
www.jagehilda.blogg.se
 
OSMINKAAAAAD, tjoho.

Kommentarer
Postat av: gaboo

meee, älskar dina ögon lilla mupp :3 <3

Svar: Haha, naw.. Jag älskar dina :D<3
Hilda

2012-12-03 @ 16:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback