Jag suger verkligen

Hur många gånger har jag egentligen sagt att jag ska "komma igång med att blogga"? Miljarder med gånger. Men hur många gånger har jag då lyckats? Ja ni, ingen skulle jag då tro. 
Har iaf bytt desigt lite snabbt, blir så less på alla designer jag har på direkten. Så ska försöka hålla mig till den här ett tag nu. 
 
Hej på er förresten! Det är äntligen helg och endast en vecka kvar tills jag åker till Stockholm, längtar ihjäl mig!!! Kommer verkligen bli skönt med några dagar i underbara huvudstaden med min bästavän (och våra mammor). Och det bästa av allt - JB KONSERTEN, alltså tror ingen förstår huuuur mycket jag längtar. 
Vi hörs sen och ha en bra helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback