Long time ago

Kom just på att jag hade en blogg som aldrig uppdateras, nice! Önskar verkligen jag orkade göra det oftare och göra mer ordentliga inlägg, men jag har verkligen aldrig inspiration till att göra det. Eller jo, någon gång kan jag få det. Men sen glömmer jag det lika fort.
Jag har även märkt att hälften av alla inlägg jag gör börjar på samma sätt. "Förlåt för dålig uppdatering blablabla", haha! Så om jag kommer igång med bloggningen igen slipper jag skriva så varje gång. Fast vi får se hur det blir med det.. Jag kommer antagligen att glömma bort min blogg igen och sen om någon månad skriva ett likadant inlägg som det här. Meeen, jag kan ju alltid försöka! :D
 
 
Har inga bilder på ipaden så tyckte den här va lite fin och får mig att längta ännu mer till London (SOM JAG SKA TILL OM 18 DAGAR!!)
 

Kommentarer
Postat av: ami

Jag ska snart också till london, vad ska du göra där? :D

Svar: Shoppa!! :D
Hilda

2014-02-03 @ 15:44:45 / URL: http://twofaced.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback