Monday

Hello amigos! Det är SÅ skönt med lov, älskar älskar älskar. 
Igår gjorde jag inte så mycket under dagen, och kring fem for jag in till stan för att träna. Den träningen var den sämsta på länge, allt gick bara dåligt och det kändes som att inget var på min sida, haha.. Men all träning är bättre än ingen träning! 
Efter att jag tränat kom Cornelia till mig och sov över. Så det var kul! Och idag då hon åkt hem så gjorde jag mig i ordning för att åka till stan med Agnes. Jag köpte ett par svarta jeans som jag behövt väldans länge och ett balsam från The body shop. Sen fikade vi även litegrann på Nodo! Vi åkte hem kring fyra och Agnes var hos mig till halv sju ungefär. 
Resten av kvällen har bestått av tv-tittande och inte så mycket annat. Så jag har inte så mycket mer att säga!


Mest intressanta bilden jag hittade, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback