Vad-jag-gjort-dom-senast-dagarna-inlägg

Hello my friendos!
It's tuesday today, and now ska jag sluta skriva på engelska. Det har gått några dagar sen jag senast bloggade, så jag uppdatera om vad som hänt i mitt otroligt intressanta liv. 
I'm starting with my best friend friday: åkte in till stan med Vilma efter skolan och gick omkring där ett tag. Och efter det var vi på ett jätteroligt crossfitpass. Fick besök av Mr. Träningsvärk dagen efter - vilket var väldans trevligt, haha. 

I lördags hade jag i princip fullt upp, vilket jag tycker är kul. Tidigt på förmiddagen var jag med Cornelia nån timme. Efter det var jag med Vilma och senare på eftermiddagen åkte jag till Lotta på hennes "födelsedags-tjejkväll". Väldigt roligt, med väldigt bra personer. 
Agnes sov över hos mig efter det.

Och hmmm, jag kommer faktiskt inte alls ihåg vad jag gjorde i söndags (alltså kan det inte varit något speciellt) så det får vi skippa. 

Men igår var dagen i've been waiting for, or not. Första stora nationella provet. Och BLÄ vad dåligt det gick, så jag tänker inte gå in på detaljer haha. 
På kvällen var jag på ett aerobicpass som gjorde dagen lite bättre. 

Nu ikväll ska jag inte göra något speciellt, så jag säger adios!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback