Dag 1

Okej..nu har jag kommit till dag 1 ;) Jag suger på att berätta saker om mejj själv och sånt så ja..

Jag är 12 år och bor i Piteå, det har jag alltid gjort. <3 Jag fyller år den 11 augusti och jag är äldsta barnet i familjen..Jag älskar att vara med kompisar, resa, shoppa (höhö), ha loooov, få presenter (hihihi booos), sjunga och vara med djur. Sen så gillar jag ju  maaaassa mer! Jag vet inte hur jag är som person..det kan jag själv inte avgöra ju..jag vet inte om jag är snäll (hoppas det, höhöhö) men jag är kanske..ehmm..ärlig? xD
Jag är inte duktig på att säga att jag är bra på saker -.- och det klagar ganska många på, hehe..men jag har ingen anledning att säga nå bra om mej själv typ..Jag är typ ingen "sov männsika" jag gillar att vara vaken 8D haha, när jag var liten var min största dröm att bli världs känd sångare..men nu har jag upptäckt att jag it är nå bra på att sjunga 8( haha, menmen..förresten jag kallade mej själv Lisa när jag var liten, hahaha frääänt (;
Jag älskar att äta, (no anorexia här) MAAAT!!! MUMS! ^^
Jaa..vad ska jag mer säga?
Inge. Haha, ja då var dag 1 klaaaaaar (Y)



AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAA skiiiiit gammal bild :pp ja var solbränd =(
SHIT! ajja, hejdåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback