gåt nyt dagg minna vener!

HÄIEIEEÄÄEYYYEJJ! xD fint ens..men ajja bajja..
NU SKA JA JA BERÄTTA OM EN TREEEEEEEVLIG GREJ!!
jag har läst ut min bok!!
 JIPPIE KAJEJJ! hahahaah .. den var as bravo
! (Y) men nu ska jag visa en fin bild jag gjorde på paint
..OKEJ..OKEJ..OKEJ?!?!?!?!


Ompaloma så fiiin!
Asså shiiiet!
Avgudar mej själv..jag e let som en plet
KONSTNÄÄÄR!
Men det visste ni ju redan?!?!?
ELLER HUR?

Nu ska jag tp vänta på agnes som äter..vi webbar(a) hahahahahah..intressant ens
men kom ihåg: FORTSÄTT ATT PLUPPA
ooooch..
LUKAS HUND HETER HÖNA PÖNA!! OMG


Kommentarer
Postat av: AgnesMinrell ^^

hahahhahaha.. assåå shiiiieet! ;p <3

klart du e konstnär alltsåe ?! :D

2010-12-17 @ 15:21:35 / URL: http://jagebäst.se (((((;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback