10 dagar kvar!

..asså t sthlm :D det ska bli så najs! Oheay! (;
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH!!! IIIIIIIIIH! Hahah..fail! Ajja, men jag tp längtar sönder, hehehe, ne..men nästan! :D
Asså jag längtar till då vi sitter i bilen pvg till Kallax (flygplatsen) det är då "allt börjar" höhö
Det är tp så..det är då man knr: Asså gud! SNART ÄR VI I STHLM!!
Gysselåå..haha!
Idag så hade vi hmm..ja..hmm..ganska slappt, måndagar e tp bästa dagen fatt då är det ingen matte (y)
Och vi fick typ hem skriftliga omdömen i fredags och jag kan säga en grej (asså det var blad om lärarna trodde man skulle klara olika ämnen i 9an) och jag fick Ja på alla förutom 3 där fick jag i hög grad, liite stolt..okejj..ska jag säga vilka jag fick i hög grad på? Okej..i Matte, So och No. Jag typ: WHAT? Jag typ suger på dom ämnena! Allvarligt, jag tycker det!
Nu så orkar jag inte blogga nå mera! Och nästa vecka blir det typ sämst uppdatering så ni veeeeet!



Hahahaha, min "coola keps" hahahaha, det låter as lejt när man säger keps..men va heter de ens?!
SHIT, nu  HATAR jag ordet keps..varför sa jag det ens..? AMAJGAD :S




pvg = påväg, jag är lite slö..så jag orkar it skriva hela ord! Höhöhöhöh, busigt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback