2 November 2010

Mussi! :) Foki brukar väl säga Moshi Moshi, haha, då säger jag Mussi istället!

Imorse vaknade jag halv 8, guuud! Jag bah: NEJ! SKIIIIT! Sen så somnade jag typ om och sov till halv 9, sen såg jag nå kuligt musikpogram på TV, haha! Sen fick jag nått konstigt grejjs i halsen, det kändes som om att jag skulle bli sjuk..så jag drack typ te och gick ut och andades in kall luft, hahahaha, det brukar hjälpa för mej :D
Idag vet jag inte vad jag ska göra.. skriver väl sen om jag har nått intressant att skriva, hihi!

HeYYYs<3 Mihihi



Haha, nu vart jag sugen på choklad..lite mer mmm i livet! :)
Haha, och ja, jag biter på naglarna...:s Eller på endel naglar..hahah jag försöker spara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback