BLUBB :s

blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla
osv....
Hejdå :)

Haha, ne jag skojja ;)
Vakna typ 9 idag för att Måns skrek att han inte vågade vara hemma själv för att Melker skulle till tandläkaren och då skulle mamma följa så då våga ju it Måns vara hemma själv med mej..Så då vakna jag, YEY! Försökte typ somna om och det gick ju..bra..Ehmmm..ne.
Så jag gick upp och såg ett pogram på datorn. Sen så gjorde jag frukost..och jag är AS TRÖTT NU!! VILL SOOOVA..
Nu orkar jag it skriva mer för jag ska gå och äta en muffin (a)



As vacker och seriös!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback