Stan ;)

Har varit på stan idag med Agnes :D Direkt när vi kom dit så for vi med mammorna och åt på Thai Garden ^^
Sen så satt vi och åt as god mat, sen så hände världens bästa grej!!! ASSÅ YES! Jag ska berätta om det..sen! Ni får "hålla ut" för jag vill inte berätta än, visst är jag snäll, muahaha!
Sen så köpte vi inget för att ** **** ** ****** *** ** ** * ********* :D Så vi gick bara och tänkte på det som vi fick veta på Thai Garden..asså gud så glad jag blev/är! Ni får iaf veta att det kommer hända om 25 dagar.
Men när vi skulle fara hem skulle jag följa Asse (Agnes smeknamn, hahaha, av mej) på Bodyjam (eller vad det hette..) på Korpen..det är nån dans..men då kunde jag inte det för man blev tvungen att ha ett speciellt kort för att göra det..och jag har ett annat kort och med det kortet MÅSTE man träna med målsman..så mamma ville inte följa på det..så det gick it :(
Ajja, nu orkar jag inte skriva mer!
Heyyys<3



Orka vara seriös :D HAHA, Vilmis grekflaggor<3 HIHI

Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Hej :) Såg att du är med i Febb's veckans blogg tävling, Du kanske vill vara med i min också :)?!

Du kan anmäla dig hur många gånger som helst, för mer chans vid lottningen ;)

http://claaaudias.blogg.se/2010/october/anmall-dig-tilll-veckans-blogg.html#comment

2010-11-01 @ 23:16:24 / URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback