Written in the stars

HejPåDej! =D
Nu är det typ bara..eh..6 elr 5 days kvar till STOCKHOLM, OHEAY (; längtar as mycke! Jag å Agnes ska tp panta elr nå så vi får tp 30 kr mer? hahahaha...gölligt :') <3

Jag bloggar nästan aldrig..men det är jobbigt! Hahaha, "stackars" alla storbloggare..fast dom tjänar ju money..katchiiing :D
Gysselåå..jag har inge att skriva..gysse gysselååå! Igår på skolan så..eh...ja..kmr it ihåg vad vi gjorde..:$ Eller Vilmis är ju skiträdd för att gunga på "kompisgungan" så då försökte typ alla lyfta upp henne på gungan men då börja Vilma dampa lite..gullunge<3 AHAHAHA..
Ikväll så ska vi typ ha "middagsgäster" eller det är min moster och mormor. Och igår åt vi palt hos mommo, as göttigött! BLUBB. Om man it har sirap på palt smakar det bajs :) Tkr då jag..fast det är jag väl typ ensam om..Alla äter ju det med sylt..jag äter det med sirap..hahaha lite udda man är..men whatever..smaken är som baken, muahahahha.... (?)
Jag målar förresten som en apa..vi skulle måla självporträtt och min ser ut som en flodhäst ? HAHAHAHAHA..ojojoj..den är så grymt ful! Så man tp dör när man ser den!



Är man en flodhäst så är man.. :/



Ajja, hejdåå!<3


Kommentarer
Postat av: AgnesMinrell alltsåehh ;p

gysselååhh så sööööt! :D <3

2010-12-08 @ 13:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback