Datum/Månad-År

Hej!

Asså, jag försöker ladda in bilder på datan men då hittar jag såklart inte "ladda-in-sladden! -.-
Skills. Jaja, får väl bli nån annan gån, om jag inte hittar den nu ;)
Hade ju massa coola bilder jag ville lägga in, hihi!

Idag så har jag vart på skolan..skola, skola, skola, as kul (NOT!)
Och det sämsta är att vi måste vara ute på rasterna och ibland är det ju iskallt och då vill man ju värma sig? Så man får typ gå in i 30 sekunder sen kommern nån lärare och säger: UT! UT! UT! Gå nu och njuuut av vädret!
Man bah: Men gå ut själv då!!!!
Sen så gick jag hem och hade as tråkigt. Allvarligt. As tråkigt.

Asså, jag har ju börjat skriva långa inlägg nu! BRAVO HILDA :D

Cya






Jag och Agnes i söndags ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback