Jag heter Hilda och är 12 år

Finast rubrik ♥
Ikväll är det Holland - Sverige på TV (fotboll) Jag hejar LÄTT på Holland!!! Hehe, skojjade bara, klart jag hejar på Sverige!

Idag har jag varit på skolan och sen följde jag Vilma till Börje ("hennes" hund, hon kallar han för sin egen hund, hihi) men han ska säljas..så hon ville fara dit. Och vet ni, jag och Vilma är lite stolta faktiskt..vi har en grej som kallas Nutidkrysset på skolan (typ en frågesport) och den högsta poängen man kan få är 12 rätt och ingen har typ fått det och gissa vad..! Jag och Vilma fick alla rätt! ;) Haha och vår lärare Ragnhild sa: Ni är nog dom första som får alla rätt! Och vi vart typ lite överlyckliga, höhöhö...Så vi ska få röda diplom med stjärnor på. Haha!

Cya



Mitt öga, ni kan även se den här bilden i min header, hihi..


Kommentarer
Postat av: Anonym

bääääst vi är!! <3<3

2010-10-12 @ 17:42:28
Postat av: vilma

glömde lägga till namn i förra inlägget men mitt namn är : vilma haha :d <3<3!!!! =)

2010-10-12 @ 17:43:13
Postat av: Anonym

bääääst vi är!! <3<3

2010-10-12 @ 17:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback