ulla bella ulla bella.

Vacker rubrik♥
Idag har jag vart på skola som vanligt, vi hade matte, so, so, so, engelska, svenska.. Tisdagar är våran So dag ;)
Sen så har vi en as cool lärare som vi brukar vara lite sociala med ibland, hihihi :P
Sen när vi sluta så följde jag Vilma och Isak till ica, Isak skulle typ köpa nå gott, så han köpte pommes pinnar, haha och sen for vi till Vilma och skulle se film..fast jag och Vilma gjorde typ inte det? HAHA, vi satt vi datan.
Sen skulle jag hem och "träna" (trodde jag) men sen så skulle vi tydligen till momor och äta middag så jag bah: Jahapp... skulle vi inte träna nyss?
För pappa hade ringt och fråga om jag ville följa och träna och sen for vi inte ens, höhöhöhöhö!

Just nu skulle jag träna lite på tabellerna (vi har förhör på det varje vecka och jag har fått en ny tabell nyss, tolvans) men när jag gick in på sidan jag skulle träna på så kunde man inte träna på BARA tolvans tabell, då blev man tvungen att göra 11,12,13,14,15.. jag ville bara göra 12 ;)
Så jag får träna på papper istället..om jag orkar, hehe..

OMG..vad långt jag skrev!!! *klappar mej själv på axeln* AHAHAHA

Cya♥



Tuperat hår, yeah! HAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: Haras

"Kod namn" Haras xD Ist för sarah



Diggar din frisyr xD ♥

2010-10-30 @ 14:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback