We R who we R

Tjabba tjena hallå ;)

Idag på skolan tog vi spruta mot mässling, påsjukan och rödahund. Först var jag typ as nervös men sen när sjuksköterskan tog den var det as skönt, hahaha!
Sen så hade jag ju äckel bad, för jag hade brutit min arm förra året så då kunde jag inte göra provet så NU måste jag göra det..och det går ju..bra, eller jag ska inte ljuga DET GÅR SÄÄÄÄÄÄÄÄÄMST!!!!!!!!!
Och sen efter varje bad missar jag ju något ämne och då får jag alltid massa läxa -.- FETT KUL :D Jag älskar ju läxa, *host,host,host* not!

Men nu ska jag KANSKE göra läxa, bara kanske! Kanske, kanske, kanske..

Cya<3





Ser ni min "brännskada" Hahahahahahahhahaahha! Jag brände mej på en lampa? Öööh..skills man har då.


Kommentarer
Postat av: Cornyy

Haha jasså så du Host,host,host gillar läxor..Jaha XD

2010-10-29 @ 18:56:17
Postat av: Hilda

Men ja? Det gör jag :D:D:D

2010-10-29 @ 18:57:40
Postat av: Haras

Diggar dina brännskador xD



"host,host" du vet väl jag är? Haras=saraH xD

2010-10-30 @ 14:55:56
Postat av: Hilda

hahahahahahahha mina brännskador e dömma.:(

och haras jag vet vem du är ;);) hihihi

2010-10-30 @ 18:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback