Här ska det vara en rubrik.

Hallojj!


Rubrikbrist, det kommer ni nog få bli vana vid ;)
Idag har jag varit på skolan och ja, gjort det man gör på en skola, hehe.
Sen kom jag hem nyss och åt en bit äppelkaka (hoppas jag fick ta en..)
Idag ska jag inte göra något, Vilma ska fara på ridning så jag kan inte gå dit (min granne, klasskompis, bästis, barndomsvän)

"Intressant inlägg" sa Hilda
"Ja, väldigt!!" sa någon annan
"Tack jag vet" sa Hilda med ett smile ;)
"Fast ne." sa någon annan
"Hepp" sa Hilda med en upp och ner vänd glad mun, haha! Tjorvigt? Ehjå.





Ännu en fin bild! ;) Eller så inte..

Kommentarer
Postat av: Mandilmandil (FRÅGESTUND!)

hej!

frågestund, lust att fråga något gulligt?

kram =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback