Biebz

Godmorgon sunshines!
Vet ni vad? Jag åt våfflor till frukost och det var sjukt gott, hehe, om ni ville veta ;) Och ja.. Idag ska man till
tandläkaren och fixa något med tandställningen, hade varit mycket bättre om jag skulle till tandläkaren på en
skoldag, så man inte behövt jobba! Aja, skit i det.
Igår var jag ju med Agnes och vi hade kul som vanligt! Först åt vi typ pizza och sen gick vi ut och sånt, sen gick vi hem och åt tårta, yeah! Och sen blablabla, HAHAHA, orkar inte berätta allt, det är drygt att blogga ju, fast vill
ändå göra det. Fast nu orkar jag inte mer, för jag är inte slö, ehne..
Puss!



SERIÖST, ALLA LYSSNAR PÅ VÄRLDENS BÄSTA LÅT NU! MY SWAGGS MEAN!♥


Kommentarer
Postat av: jessica

Nu kan du vara med och tävla om att bli dagens blogg på min blogg, de är bara att anmäla sig om man vill vara med! :)

2011-04-26 @ 13:36:00 / URL: http://jessicawillman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback