Inga bilder för det funkar inte?

Hello sunshines!


Varför går det inte att lägga in bilder, problems?! Tydligen.
Kan skriva lite då istället, eller ja.. Har typ inte gjort nåt idag, skola, skola, skola, usch. Men iallafall, på lördag kommer hela Örebro hit, typ!
Haha, kusinerna.. Eller först kommer J familjen (orkar inte skriva allas namn, hehe) sen kommer F familjen, yeahyeah. ;)
Kommer bli skit kul, träffar dom ju gode sällan, det var väl september senast, alltså 2010. Fast herregud, då var vi bara där 3 dagar, på 40-års kalas. Nu stannar dom ca en vecka! 
Kommer antingen bli mycket bloggning då, eller ingen! Boom boom boom. Selma har tvingat mig att samla pengar, det har ju som gått bra! Har varken fått mer pengar fast jag har inte heller slösat på nått typ tror jag?
Aja, nu ska jag gå och äta middag, spagetti och veggosås♥

PUSS och här får ni inbilla er att det är massa bilder, okej?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback