Justin är den finaste♥

Calling him FAKE won't make you REAL
Calling him DUMB won't make you SMART
Calling him WEAK won't make you STRONG
Calling Justin Bieber UGLY won't make you BEAUTIFUL
Calling him MEAN won't make you NICE
Calling him GAY won't make you STRAIHT!

He is a true inspiration for people who think they cant follow their dream! All the haters should just be quiet, okey?!?! One time a belieber, always a beliber!


Sååå sant!
Nu sitter jag och lyssnar på Justin Bieber och letar efter grejer jag kan köpa (Asså t.ex: Justin Bieber tröja och sånt) Har dock gjort en egen, eller ja..Det är ingen bild på han, den ser ut så här:



Dissa fläckarna! Men det blev så med strykgärnet -.-

Måste seriöst köpa nån Justin tröja! Helst en lila, hehe.. Och ja, om jag fick - skulle jag köpa allt med honom!


   
FATTAR NI HUR HIMLA SNYGG HAN ÄR?!?!?!?!?!

Ni kan väl lika gärna få höra en sjukt bra låt med Justin och Sean Kingston, dock sjunger Justin mest i slutet men den är grymt bra! Me like (love!!!)




Won't Stop - Sean Kingston ft. Justin Bieber


OMB, jag älskar Justin Bieber! :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Hhahaha, den tröjan borde ua ha på skolan ;) hahahah fatta vad nice =D btw... hur gjorde du den? :D<3

2011-04-27 @ 22:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback