U smile, I smile.♥

Hej bloggen!

Ja ni.. Känns som att det var längsen jag bloggade men det var igår? Aa, iallafall i söndags gjorde jag massa kult, orkar it skriva här, hähä, tar så lång tid och sen igår så gick jag typ till Vilma och hade typ flumm, vi åt först as goda muffins sen nå mega stort cp tuggummi, tog typ 30 min att komma fram till själva tuggummit :o Sen gjorde vi massa fina videos, fast dom är på facebook!

Sen nu så sitter jag typ här och drogar halstabletter, har typ ont i halsen och huvudet, fett nice då, fast nä.
Så halstablettarna tar typ bort lite av det onda, haha..! Sen så lyssnar jag på ängelmusik, HAHAHAHA, Justin Bieber♥

Nu ni..så ska ni få ett hårt slag i magen. HIHI.. slut på detta inlägg. Pusspusspuss. Kan lägga in lite bilder, eller typ 1 eller 2?





GAMMAL BILD.



menade ju 3! ;)


Kommentarer
Postat av: Cornelia

VARFÖÖR E DU SÅÅÅÅ SÖÖÖÖÖT FÖR???!?!??!?!??!??!?!?!?!!!

2011-04-05 @ 19:48:13
Postat av: Cornelia

elskar "drogar halstabletter" :D

2011-04-05 @ 19:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback