Jag har tråkigt, själv då? XD;PP

Tänkte sammanfatta helgen gode snabbt..
Fredag - Cornelius, hyrde film (Red Riding Hood) såg Titanic och myste, hihi!
Lördag - Luleå town med Cornelia, köpte kläder som jag ska ha på jul och så hade vi sjukt kul, köpte godis och satt i nån trappa och käkade det och snacka, awesome!
Söndag - Vaknade av att Agnes ringde och ba: Kan jag komma till dig om typ 20 minuter? Och jag typ oh gud.. HAHA, och sen har jag då varit med henne och haft as kul! Vi åkte madrass, HAHAH.. Och failade lite, jag dör.. Eller det var snarare jag som "failade" och sen har vi typ varit ute, snackat osv! :'D
Nu tänkte jag bjuda på nå riktigt söta bilder/texter..
HAHAHA, www.klockren.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback