datum/månad-år

chena, igår o idag var jag ju med agnes, igår så typ hade vi kul o såg en film..och jaa..HAHAHAHAHA. mer vill jag inte säga, åh gud.. den heter salt.sen idag så gjorde vi it så mycket, typ snacka o sånt :-)♥ sen har jag haft tråkigt, sen agnes for. men vi tog massa finfina bilder igår, kan dock it visa dom. lite privata. hahaha, nej, men agnes ville it att jag skulle visa bilderna på henne. men jag kan visa nån som hon tog på mig. jag är ju som en modell, japp! pappa får rönne för att han säger att jag ska ta min egen data ist, men där har jag it nå bilder från igår ju, så jag måste ju ha den här..men det fattar han inte, åh. men ska skynda mig lite granna. hejs ;*



var sjukt ful på bilderna, så jag visar bara en c00l hårbild. (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback