helgen hitills

chacha bloggen, kan berätta lite om min helg hitills o sorry för bäst uppdatering!(a) men iaf, den började med att (i fredags, hehe) så for jag hem typ snabbt för att packa lite ode, sen for jag till cornelia o lotta var oxå där. vi såg först nån film som jag tyckte sög o lotta o cornelia hade redan sett den typ 3 ggr så vi såg bara typ 30 min, den var läskig.
 förutom att det var en cool liten kille som var med, höll på att skratta ihjäl mig när han sa nå grejs, hihi. men sen typ snacka vi o massa sen hade jag tagit med nån film, kommer it ihåg vad den hette, HAHAH, kollade aldrig det ens. men den var sådär, nån frän 'spion' film. sen så hade vi något flum. och lotta somnade as fort, naw..
men jag o cornelia var vakna, sen somna vi typ, it så sent men vi skulle upp ändå ganska tidigt. så vi vaknade typ klockan HALV 9! OMG. sen var alla typ vakna men lotta 'somnade om' och jag o cornelia försökte komma på nå onda planer, HAAHAH. vi tänkte göra massa dumt m lottis så vi satt o 'planera' HAHAH, sen typ efter ett tag så sa LOTTA ba: asså jag har ju hört allt! ni är sämst på att viska! och vi typ skratta ihjäl oss, inte fail. så vi smsa våra fina planer men vi gjorde inget av det för sen vakna ändå lotta.
 så vi fixade oss och sen skulle vi till stan så vi gick till busshållplatsen o bussen skulle typ komma klockan halv 12. så vi stod typ o vänta, vänta o vänta, sen var klockan typ 12..så cornelia ringde t länstrafiken o dom typ: det går ingen buss då. och vi psykade sönder, VI HADE JU KOLLAT TID O ALLT!! fick helt rönne. så vi gick hem t cornelia men då skjutsade hennes pappa oss till stan, men vi hann knappt gå nå, typ en kvart för vi for typ kvart i ett från henne o vi skulle se bio typ två, så först tog vi ut biljetterna t den finfina filmen vi skulle se sen så gick vi på stan typ 20 minuter o då träffade jag saknade agnes!♥
 och sen gick vi o köpte godis o sånt, sen såg vi filmen. HAHAHAHAHAHAHAHAHAH, trassel! :o C00Lt ju. den var jääätte bra. sen hann vi gå typ 10 minuter på stan efter filmen för sen stängde stan, hihi. jag hann köpa en mascara för 20 kr, shit, den kanske it är så bra men ändå. ojojoj, nu har jag skrivit mycket. stoltheten som man känner nu är big. men hejdå! ;-)



HAHAH stek, men jag bjuder :D


Kommentarer
Postat av: Cornelia

diggar inläggggget :D

2011-02-27 @ 11:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback