svar ;)

KatjaaFletcher' x)) om fire burning on the dancefloor..:
hejj! duh bara en snabb fråga häraa; vad e din naturliga hårfärg?? vet inteh hur jag kom å tänka på deth men jajjaaa ;D
Svar: hejj, asså jag vet it hur jag ska förklara min naturliga hårfärg..hmm..den är typ ljuuus brun elr nå, den är helt cp :) men jag kan visa bild :p




HAHAHAHAH, dock gammal bild men ah, dissa!!!! annars så får ni it kolla på den :D



idag vare ju skola, men jag var bara där till kl 12, för sen for jag till tandläkarn o var där länge ode.
jag ska typ it få räls förrens om ett år! :) för jag ska få nån kedja i gommen och nån "stång" HAHAHHAHHAHAH. men ja. det är typ så.
har it nå o säga.
chingapling.


cooling (y) HAHAHAHAHA.

Kommentarer
Postat av: AgnesMinrell !

SHIT SÅ SÖT! :D <3

2011-02-09 @ 16:51:14
Postat av: hilda, jau, hon med bloggN (;

nämen hej på dig. prata om dig själv du :')<3

2011-02-09 @ 20:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback