www.jagehilda.blogg.se



tjatja, kom hem från skolan för ett tag sen. ganska slappt idag, men måndagar är typ det. då har vi it matte, hihi. på musiken gjorde vi typ inget? alla satt typ vid datorn, dock fick vi det. men vi hade typ vikarie och hon var typ inte musiklärare, trorja. för hon sa att hon vart slöjdlärare oxå. men iaf, så mer än halva klassen gick typ till datasalen o resten, jag, cornelia, emilia, vilma, lotta o viktor var i musiksalen och gjorde inge. för vi skulle typ göra nått blad där man skulle svara på frågor och vi hade it ens nån fakta, så vi satt typ oxå vid datan. jag o cornelia dansa lite, haha. och vilma visa sina skillz på trummor o sånt. och emilia o lotta var duktiga elever..ett tag, för dom satt typ o letade efter fakta. hihi. ikväll är det ju träning, nice! känns som om det var as länge sen sist, men det var ju i måndags :o hehe, men jag var it på torsdags träningen för jag va ju på vernissage. nu har jag ätit upp min kaka, den var as god, saknar den redan. naw .. men har it något mer o säga nu typ. kanske typ skriver sen, eller nä, tror it det. mahaha, orkar it det. så hejdå. massa hårrrrrda kramar. :D



fotbollslaget :')♥

Kommentarer
Postat av: Raymondastrid

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2011-10-11 @ 14:38:35 / URL: http://raymondastrid.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback