mycke & lite.

hellu alla coola. har it blogga något men jag har it haft tid elr orkat. så ja..nu bloggar jag ju ;)
discot i rosvik med agnes var bääästa discot nånsin typ :D♥
och sen igår så skulle jag typ slinga elr ja..typ färga, NÄSTAN hela håret, typ skit lite vart över. juste, ni vet it ens vilken färg det är..det är iaf blont. och det vart as bra helt superfailat. ser ut som en mongo. det är typ lite orange, liiite blont, sen typ ljusbrunt. elr det går it att förklara så bra. det är iaf fail. ni ska få se nån bild sen.
sen så var jag hos cornelia och vi typ dansa & flumma sönder. hahaha.
men nu har jag inge mer & skriva.
pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.

*BILD PÅ NÅGOT*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback