70 år!

Idag fyllde farfar 70 ååååååååår och så igår så var typ mamma och pappa på 40års fest och då skulle jag följa med farfar och hämta dom för att gratta han då klockan blev 00.00 HAHA, så när klockan var det börja jag sjunga "ja må han leva" eheheheh. Gode gulligt, naae.
 Sen idag hade han "kalas" och då typ åt jag as mycket tårta så jag blev helt drogad av den och fick typ as ont i magen så jag typ la mig ner och sov, eheheh, neeeeeeestan.
Och så var jag med mina småkusiner, eller små och små.. typ 6 och 10, okej.. hon som är 6 är gode liten, men 10.. är väl såådäääääär? Sen så ville Filippa (hon som är 6 år) att jag skulle platta hennes hår, så då gjorde jag det, hihi. Sen skulle hon fixa mitt hår och det var som sött! ;)

Jajajajajaja, pöuss.



yeahyeah, skillad man är ! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback