It was only just a dream..

Haha, ååh.. Jag drömde typ en as bra dröm inatt! :( Kan berätta den så att jag it glömmer, okej..

Det var först nå cp som jag inte kommer ihåg. Sen så var jag på en Justin Bieber konsert och typ såg han inte och då bar pappa på en as stor systemkamera och så sprang vi till globen och så såg jag Justin genom en ruta då han typ var på konserten och jag svimmade typ i 1 sekund? Sen var det nån kö till att få träffa han så jag ställde mig i den och sen simmade jag i nå vatten till en brygga med mobilen i fickan och sen stod jag i en as lång kö fast jag trängde mig före alla, sen när det var jag som skulle träffa Justin så var det i en trä källare och så tog han och jag massa bilder, åååh! Sen så var han as söt och sen gick jag fast då kom jag på att jag glömt autografen! Så jag typ kuta tillbaka och ba! JUSTIN, kan du skriva en autograf och han ba: var? Och jag typ: AS STORT PÅ MAGEN! Sen skrev han det, naaw..
VARFÖR KAN IT DET VARA VERKLIGHET?!?!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback