Efter? ;s

Haha, är lite efter med att säga det..Men seriöst, jag älskar Dessies nya låt! Sitter typ och nöter den 24/7.. hihi. Men den är sjukt braaaaaa! Tänkte att ni kan få några låttips, fast ni har säkert hört alla redan men ja (a)

Dessie - Whatcha Got, asså Dessies låt som MIG älska.
Avril Lavigne - Smile
Chris Medina - What are words
David Guetta ft. Nicki Minaj & Florida - Where them girls at
Swedish House Maffia - Save the world

Jajajaja, ikväll har vi match mot Hakkas..typ nå Kalix lag, vi ska vinna, ehehe.. *höga förväntningar* Nä, men.. hoppas vi vinner iaf! ;p Men btw, tänkte bjuda på lite arkiv bilder nu, hehe. Puss.



SHIT, FÖRSTA BILDEN JAG LADDA UPP PÅ BLOGGEN? Inte lik mig ju?!



Nyare bild, typ från förra veckan? Haha, omg..



HAHAHAHA, också gammal bild, på mig och Vilma! AHHHAHAHAAHAHHA


HAHAHAHAAHAHH



HAHAHAHAH, stekar bild från Sthlm !



OMG! HAHHAHHAHAHAAHHAHAHAHAH, fatta gammal bild?!?!?! Så fett ful, jag döööör!




Ccccårnelia åååch jjjjag.






Fett många bilder, men ork it göra mellanrum mellan bilderna och ork it skriva nån text, aja, HEJS!

Kommentarer
Postat av: Cornleia

dö din lilla cp unge! så himmla ful bil dpåmig! du fattar väll att jag ska hämmnas? :D <3 dödöddödödöödöd<3

2011-06-30 @ 19:39:31 / URL: http://kakancorny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback