Operation Dagsverke!

Ni ser ju rubriken, idag har vi operation dagsverke! Och för er som inte vet vad det är så ja, kan förklara vad det är..
Man ska typ samla in 50 kr, man kan tex samla in pengarna genom att städa, klippa gräset osv.. Sen ska man typ lämna in pengarna till skolan sen så skänker man typ pengarna till nått typ.. fattigt land eller nån skola i typ Afrika? :) Ändå ganska slappt, man behöver ju egentligen inte göra nå, asså man kan ju bara ta med 50 kr från sina egna pengar till skolan, fast jag är pank.. Så jag fick typ städa lite. Egentligen skulle jag bakat men vi hade inge mjöl, jippiiiie! Fast är typ klar nu tror jag? Aja, nu ska jag it babbla så mycket mer om det! Men ikväll har vi iaf match i Hertsön, ska vara med och spela med 99orna, sen har mamma tagit examen idag så vi ska nog typ äta cupcakes, GOOOOOOOOOTT! Men puss på eeeer.



Bild från förr förra examen, ASSÅ FATTA ATT DET BARA ÄR TYP EN VECKA TILL EXAMEN!??!?!?!?!?!?!??!?!!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback