bloggen

är typ lite fixad..LITE! men jag ska snart få en design :) nice nice. och vet ni?!
idag så satt jag typ vid datorn & kom på att jag 'ville ha' en One Piece. så jag typ satt & kolla på en. sen så sa agnes att frida tidningen typ gav rea grejs eller nå! så jag ba: mamma, kan jag å en one piece..? hon typ: men dom ä ju jätte dyra! så då visade jag henne rean och då FICK JAG EN! tack mamma! :D:D:D:D
happyface gånger 100000015152262526205023503 & mer, hähähä. det ska stå awesome på den! yeah.
men nu vet ni iaf det, jappidapp. nu ska jag it blogga mer idag..och imorrn ska jag typ oxå vara hemma..

*här skulle det vara en bild men det gick it att ladda upp*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback