Före jag far!

Hej där! ;)
Ska snart fara till Agnes. Hon fyllde ju år i söndags så hon får sin present och massa idag! Har typ redan sagt det men ändå.. Fast jag satt typ och pratade med henne i telefon nyss sen så sa hon att hon skulle gå och köpa vegetariska korvar på statoil (Är ju vegetarian för er som inte visste, hehe) Att hon ens orkar?! Och nu smsa hon typ: Nu är jag på statoil! Knas..! Fast för jag ska till henne måste jag in till stan och köpa något, har it gjort det än, ohgash. Och så måste jag skynda mig för att köpa något för Agnes vill inte att jag ska det och så sa hon att jag inte kommer komma till henne förrens 6 då, men jag får typ 5 minuter på mig att gå och köpa något, haha, enligt henne. Men det kommer nog ta liiite längre, fast it nå mycket, måste ju hinna vara med henne oxå! :)

Oj, det vart rätt mycket. Haha..
Aja, pusssN.


Kommentarer
Postat av: Saidtilda

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-10-07 @ 08:21:02 / URL: http://saidtilda.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback