Första skoldagen, check!

Såg att några frågade om vi kunde följa varandra via Bloglovin' och då tänkte jag svara här istället!
Asså jag har tydligen använt alla mina mejler där och jag har ingen aning om vad lösenordet är så jag gjorde en ny men det gick typ inte att göra så att den tillhörde min blogg, för någon/jag hade redan gjort ett där eller nå..
Men om jag fixar det så kan jag följa er, men ni kan ju ändå följa min, haha..Om ni vill! :)
Ikväll är det då träning. Vi ska först springa ute och massa shit sen har vi inneträning.
 Det är as jobbigt att springa, hehe.. bäst kondis ni vet! ;-) Och imorgon blir det mest troligt att fara till Agnes♥, hon måste ju få en present och sånt såklart! Men jag har inte köpt något än, så innan jag far till henne måste jag köpa något. 
 Pussssss, vi får se om jag bloggar imorgon, jag är ju inte hemma då! Men kanske innan jag åker. =)



Hej hår! Haha, men jag ska faktiskt vara duktig och inte färga håret före sommarlovet och sen ska jag "vänta" på min naturliga hårfärg sen ska jag nog färga blont, yes! :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Tack så mycket! =D

2011-03-14 @ 16:58:46 / URL: http://emellay.blogg.se/
Postat av: Anne

haha, tack! ja visst ser den go ut ;P det var den också ;D

2011-03-14 @ 17:06:41 / URL: http://lafraise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback