göömåron

heeeeeeej bloggen! idag har jag vaknat & ätit frukost. min frukost var soppa -.- det är as läskigt att äta för kedjan följer typ med känns det som. sen har jag ett köttigt sår..uew. sen kan jag inte svälja & massa skit. as nice!
idag blir det att .. göra inget! eller alla är ju på skolan så man kan ju liksom it vara med nån. olalala, så kuligt! åååh, jag vill att min one piece ska komma nu! fast den kommer typ i april, omg.. då har jag iaf något att längta efter, hihi. och när den kommer..kommer oxå mina kusiner! så dom får vara avis på mig, hihihi. fast den kan ju komma samma dag som dom åker hem & då blir jag sur. grrr. & juste, det har typ öppnat en ny affär i pite.  (y)

nu orkar jag it skriva mer, för det har it ens hänt nå. ska snart ladda in mina bilder från mobilen på datan, fast inte än. typ på tisdag eller nå, efter att jag vart i lule med agnes.
MEN nu orkar jag it mer.



där ser man typ lite av min gom. eller ja, typ inget. jag vet it ens själv hur det ser ut? HAHAHA. jag vill se fast det går it.  asså man ser ju typ bara där dom dragit lös min tand. inte själva kedjan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback