Haha (A)

Har typ inte bloggat på länge, eller jaa.. nån dag! :) Men har typ inte orkat, det är drygt, men jag vill ändå ha den och sånt, men ja, en sak borde ni veta nu..Jag är kär! I Justin Drew Bieber, asså shit! Jag såg filmen Never Say Never i söndags med Agnes och nu..nu så är jag helt kär! Han är så sjukt söt och verkar så himla snäll! Och hans röst, hår, ögon, ALLT! Seriöst, jag dör, han är så bäst..♥ Har typ redan hängt upp 7/8 bilder på han i rummet, så nu sover jag mycket bättre, haha! Sen så blir jag så sjukt avis när jag ser alla som får träffa han.. åh, kan inte det vara jag?! Aja, nu orkar jag inte skriva mer, puss på er söta!



Gift dig med mig Justin, okej? Jag vääääntar..! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback