Helg

Igår hade jag en gode kul kväll med några kompisar! :) Och idag blir det att vara med en saknad Agnes! Har inte varit med henne på 2½ vecka, inte så jätte länge men ganska.. Hihi, hon kommer strax! Pusspådet♥

Sen så fyller ju finaste Vilma 13 på måndag, gratz bästey! :D♥ Gratta henne nu va, okej okej? Inte varje dag man fyller år ju! Jag fyller år i augusti.. as kult. Fast nejnej. Nu ska jag städa rummet lite, eller juste det har jag redan gjort, HAHAHA. Det var först as stökigt men sen städade jag lite, men våran dammsugare är helt dampig så jag år inte igång den..

Aja, har typ inte så mycket mer att säga tror jag?
Kraaaamz.



Älska Luleå..



..Hata ärr, fast det är bra att jag får pengar för ärren, asså har ju 3 -.-

Kommentarer
Postat av: Sarah

Naaaaw...luleåfan ♥

hahah får ud pengar för ärren? 8'D

2011-03-26 @ 19:59:40 / URL: http://onormalflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback