ohgash

tjaatjaa bloggen! kommer bli lite sämst uppdatering nu när det är sportlov, om jag it har tråk. och imorgon så ska jag operera gommen. omg, jag är as nervös nu.. typ. eller sådär. men idag har jag typ vart på skolan sen for jag till corny. vi flumma, hon far ju till thai imorn! lycko barn eller vad? vi kommer it träffas på 3 veckor! :(
och igår var jag med lilla süüta agnes! vi var ute sen såg vi ett norrsken och en fallande stjärna♥ aw.. *hihi*
blir nog oxå att vara m henne på måndag, för våra mammor ska till luleå & då följer vi och går på stan! nice, men hoppas jag it har skit ont i min sepe mun. då dör jag! jaja, nu orkar jag it skriva mer, puss! ni lär ju ser hur mycket jag bloggar. täähää ;)

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback