PHB!

Idag har man varit med Vilma på Piteå Havsbad och badat (Haha, antagligen?) Sjukt kul hade vi då! :) Vi kom typ dit kring 11 och var där till halv 4. Jag var typ överlycklig när vi skulle betala in oss, Haha.. men jag älskar att bada! Sen så åkte vi nästan allt förutom spaceboll. Vi nötte mest Poolen, eller jag vet it vad den heter men vi kalla då den för Poolen, för att man åker först typ en liten rutschkana sen kommer man ner till en "pool" och sen åker man vidare. Sen efter att vi badat ett tag köpte vi glass och klubbor. Sen efter det badade vi mer och sen gick vi och bytte om och åt en stripsmeny (y) Nice! ♥



snyggt, jättejätte.

Kommentarer
Postat av: OMFG /saris

HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILDA!!!! F*n vad du är snygg i mörkt hår!!!!!<3 ursäkta att man svär med herregud du är sååå hiimla fin! ♥ :)

2011-03-12 @ 18:33:27
Postat av: amelia

hilda har du färgat håret eller?

äre bara jag som ser konstigt?

2011-03-12 @ 18:35:25
Postat av: Sara svarar Amelia XD

Hon har färgat och det är sk*t snyggt! :D ursäkta om man svär lite men heergud den är sååå himlka snyggt!

2011-03-12 @ 19:26:00
Postat av: wilma/bloggerska♥

Shit Hilda vad fin du blev i håret å gud♥♥

2011-03-13 @ 13:17:01 / URL: http://eyeremember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback