rip älskade..

Är som stekig! Jag blir yr av den, men jag diggar den ändå (y) Idag har jag haft världens sämsta dag.. men även lite bra.. Den började med att jag sov över hos Agnes, allt var på topp och jag var as glad! Sen så kom mamma och berättade att Milo (min hund) hade bitit en tjej och att vi var tvungna att avliva han..Jag blev så himla rädd och chockad.. jag visste it vad jag skulle göra. Jag kunde nästan inte andas.. Han brukar ibland göra utfall men jag trodde aldrig att han skulle bita, åååååååh, allt är förstört, jag är helt förkrossad, men jag gråter inte längre.. Mina tårar är slut och jag tror inte på det, han lever ju fortfarande! Jag kommer sakna han så himla mycket..Jag kommer inte kunna fatta det, att min lilla älskade Milo skulle försvinna från mig?♥ Min lilla korv. Jag älskar han och kommer aldrig sluta göra det, kommer tänka på dig hela tiden bubben. Jag vill att du ska sitta vid min sida och jag vill trycka in mitt ansikte i din mjuka päls och känna doften av Milo.. Kom tillbaka min älskade! Kom nu, jag sitter här och väntar på dig. Snart kommer du väl springandes med en leksak i munnen och vill leka, right?
5/6-09 - 11/3-11
R.I.P älskling, ingen kommer någonsin kunna ersätta den underbara hunden du var. Hoppas du har det bra där du är nu.♥



.. ♥


Kommentarer
Postat av: johannabergvall

mina kusiner avlivade deras hund igår också, den hette också Milo och såg ut sådär, och den hade också bitit en tjej .. det är ju typ samma hund ;)

2011-03-12 @ 14:32:07 / URL: http://ilovephoto.webblogg.se/
Postat av: johannabergvall

sv: jo jag vet ! :( :'(

2011-03-12 @ 17:47:04 / URL: http://ilovephoto.webblogg.se/
Postat av: AgnesMinrell !

ååh.. R.I.P.. <3

2011-03-13 @ 10:48:08
Postat av: Katja Fletcher !

R.I.P.. <3

2011-03-13 @ 17:31:48
Postat av: sannepettersson

jag vet precis hur det är , jag har förlorat jätte många djur .. så jag vet precis hur det är .. ♥♥

2011-03-20 @ 00:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback