skillz i detta hus.

gokväll bloggN (; 

det där lät fint. aråå, men jag har as tråkigt. sen så gjorde jag illa kedjan & drog ut ett stygn! åååååååh. rönne skillz man har. fick typ panik & börja gråta, hehe.. nu har jag tagigt nån värktablett och det har typ blivit lite bättre. men idag åt jag världens mysigaste mat - corn bitar & potatis..mixade. HAHAHA, barnmat (y) men det är fatt jag it kan tugga. men det var faktiskt gott! och btw, vill ni veta hur jag "tappade" stygnet..?
jo, jag satt vid datorn, inte min egen, mamma & pappas. & då ville pappa ha den & då fick jag damp och skrek på han för att han tjata så mycket & då gjorde det ont så jag gick & kollade & då hade det typ fart löst..
ojoj, så fult.. men mamma sa typ att det it var nå farligt & att det kunde fara lös. hoppas hon har rätt! jag ska ju till tandläkarn på torsdag & dra lös dom andra stygnen.
pusssssssssssssssss.



HAHAHA, usch så äckligt det ser ut här. men det är as gott irl! gimmie nu?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback